Vink vink

Så där ja, nu är resan bokad och betald och jag är snart arbetslös. Men sånt får man väl ta. Åker gör vi i alla fall den trettonde januari. Det är en söndag så jag förväntar mig en stor avskedskomitté som vinkar på arlanda. Hem kommer vi den tionde mars och då vill jag att alla händer är i luften igen. Under tiden vi är borta ska vi ha hur kul som helst och jag tänker komma hem minst lika brun som förra gången. Om jag nu kan bli brunare än så. Jag, Josefin, Jesper och Matilda kollade på bilder från min och Marias resa igår, del två och herregud så brun jag var. Det var det nästan det enda mina medåskådare sa. hehe. Men tillbaka till nutiden, jag har just repat mig efter lite sjukdom även om förkylningen inte lämnar mig ifred riktigt. I helgen så ska jag ut med några jobbarkamrater och på lördag försöker jag organisera en lek/sprit-fest hos Magnus. Han verkar lite butter till idén dock. Men jag övertygar så mycket jag kan. Varför jag snart är arbetslös beror på att jag måste säga upp mig från Maxi när jag ska ut och resa, de godkänner inga tjänstledigheter längre.. plötsligt. Det känns lite jobbigt att inte ha ett jobb när jag kommer hem i mars men nångång måste jag faktiskt sluta på Maxi och då får det väl vara då. Så om någon känner någon som behöver mig som anställd i mitten av mars, säg till. Nu ska jag strax sova men först ska jag leta efter kläder jag kan måla i imorgon. Maria ska flytta och hennes väggar behöver färg! Famntag!

Kommentarer
Postat av: Micha

Vink vink på dig själv. Vart ska du åka? Shit, jag har noll koll på allt som händer där uppe hos er känns det som

Postat av: V

Du kommer vara SJUKT brun. Jag avundas dig redan!
Lova att ta det lugnt där borta bara! Jag håller med din mamma m.fl. om att det är en lite läskig del av världen...

Till Micha: Om du läser föregående inlägg så framgår det vart hon ska ;)

2007-10-18 @ 11:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback