Pojkar i tajta dräkter och gevär

Jag måste säga att mitt mål med att inte plugga den här veckan har uppfyllts riktigt bra. Heja liksom. Ett av alla de tidsfördriv som jag ägnat mig åt istället var ju att gå på LARS! Han är faktiskt värd både versaler och utropstecken, så bra var han. Och att han är väldigt söt också råder det ju inget tvivel om. Jag har dock inte bestämt mig och han skulle vara lika söt om han inte var så duktig. Jag menar en gitarr och några innerliga sånger gör ju de flesta lite hetare. Det var i alla fall helt klart en lyckad kväll med Sofia, Vickan och Lars! Deras utläggningar om spelningen är mer utförliga så jag känner att det räcker med en lite kommentar från mig.

Nu sitter jag i min (Camillas) soffa och kollar på skidskytte, det är en bra tv-sport må jag säga och man kan lätt fördriva en förmiddag med att titta på människor i tajta dräkter och gevär. Men just denna förmiddag ska jag nog göra något annat. En promenad och sen måste jag lista ut vad jag ska ha på mig på festen ikväll. Sorgligt nog så är jag ju inte som Sofia som har positiv klädångest. Hur man nu kan ha positiv och ångest i samma mening fattar jag fortfarande inte. Hum Hum.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Älsklingen min, det där med "positiv klädångest" är ditt och V's uttryck. ;) Jag bara konstaterade att min klädångest berodde på att jag hade så många snygga outfits att välja emellan och att det i sig var ett I-landsproblem! Men du är ju ett snyggo i allt du har på dig, så allt löser si gsäkert till det bästa! PUss

Postat av: mia

förr i tiden ägnade man sig åt att utrota mammutarna va?

2009-01-19 @ 23:45:59
URL: http://mips.blogg.se/
Postat av: dfbg

heter du gulle

2009-02-14 @ 20:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback