Lazy Anna

Jag är lat. Jättejättelat. Och uttråkad. Det är inte så att jag vill vara såhär eller att jag har planerat att liksom tappa all kraft. Som tur är så orkar jag fortfarande städa och diska (ibland). Egentligen är jag mest lat när det kommer till att öppna kursböckerna och dagarna går främst ut på att göra allt annat än att öppna dem. Så den här veckan ska jag äta middag med Anna, Jennifer och Maria, gå på en spelningen med LARS!, köpa en klänning (en till, jag köpte nämligen en idag också), kanske jobba, luncha med Sofia, köpa julklappar, pyssla hos Helly, hämta hem syster, gå på fest och framför allt sova. Allt istället för att plugga. Men oroa er inte jag kommer att göra det jag ska i skolan också för jag är inte så rebellisk som man kan tro...
Den här veckan ska jag nämligen göra ett fältarbete på Fredriks skola, det låter ungefär lika läskigt som det är. Men lat som jag är orkar jag knappt oroa mig. Då kanske det är positivt med latheten? För att oroa sig är ju dumt.


Kommentarer
Postat av: Andy

Hej gumman, tänk på att så mycket mörkare än så här blir det inte, på söndag är det vintersolstånd och därefter går det mot ljusare tider.

Syster kommer väl inte förrän på lördag ?

Kram

2008-12-17 @ 17:03:40
Postat av: Sofia

Du bloggar så sporadiskt gulle! Vill ha mera och flera frekventea uppdateringar, jaja! pusspuss

Postat av: V

Jag vill ha samma sak som Sofia! Dessutom har du ett till sätt att slippa plugga om du bloggar lite oftare :)

2008-12-20 @ 01:02:05
URL: http://wickit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback