Mot värmen

Igår var min sista dag på Ica Maxi och jag måste nog påstå att det inte kändes allt för vemodigt att lämna stället. Det har varit väldigt roligt där emellanåt eftersom många av mina före detta kollegor är så himla trevliga och roliga! Och hade det inte varit för att både jag och Maria börjat på ica så hade jag nog aldrig åkt till Australien, vilket var hur bra som helst. Tillfälligheter antar jag. Men det mesta är väl just det. Men det har också varit jobbigt att jobba där och alla som jobbar där har inte varit mina favoriter direkt. Sammanfattningsvis så ska jag vara klyschig och säga att det har varit en efrfarenhet och jag har blivit några goda vänner rikare!

För att liksom gå vidare så är det snart dags för mig, Julia och Nina att bege oss till en annan världsdel. På söndag går planet till Kuala Lumpur och vars vi tar oss därifrån vet vi inte än. Det är lite det som är charmen med backpacking ju. Jag tänkte att jag skulle göra som förra gången och inte använda bloggen som reseforum utan resedagboken. Om ni vill ha mail när jag uppdaterat dagboken så säg till så lägger jag till er mailadress. Annars kan ni söka på mitt namn eller mitt smeknamn: atsjo.

Ta hand om er här hemma så ska jag ta hand om mig där borta!

Kommentarer
Postat av: mia

Gullegris! Börja blogga igen!

Postat av: Bloggdesigners

fin blogg!

2008-05-07 @ 15:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback