Skeppis

Hej.

Jag är i skåne i skeppis närmare bestämmt och det regnar. Faktum är att det har regnat varje dag från det att jag kom hit. Inte så mycket varje dag men lite och det är synd, för är man på ett sommarställe hör man ju till och med på namnet att det ska vara fint väder. Sommar = sol. Men Fin-Fredrik och jag har trotsat vädermotståndet och gett oss ut på utflykter varje dag, vissa mer ansträngade än andra. Men nu när Fin-Fredrik har åkt hem så är det istället jag och mamma som gör utflykter, och de är inte så ansträngande alls. Idag var vi till exempel på loppis och försökte fynda fina saker. Vi hittade ett nytt soffbord och jag köpte mig en söt skål av glas, allt detta medan vi räknade rullatorer och konstaterade att det var nåt evenemang som ägde rum i den lilla änglastaden idag. Efter viss efterforskning fick vi förklaringen att det minsann vad Ängelholmsfesten som var the grej. Vi, mamma och jag tyckte mest att det var underligt att det stod en massa motorcycklar på gågatan. Faktum var att det var lite svårt att gå när de stod där liksom.

Men nu har mamma kirrat middag och ringt efter pappa som sitter i lillstugan och kollar på golf så nu är det bäst jag säger hej då, och på återseende.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hejhej! Du bloggar inte så ofta du. Det gör inte jag heller. Men det är roligt att höra vad du pysslar med iallafall =) Ses snart! Kram!

Postat av: Sofia

Gulle bloggar, jaaaaa!!!! Ses, puss pch krama

2008-07-29 @ 23:17:50
Postat av: mia

tjohoooo!

2008-08-05 @ 23:09:54
URL: http://mips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback