Det är Robin Hood jag vill ha!

Suprise! det regnar idag igen. Typiskt när man är ledig och vill sola. Nåja, jag och F åkte på äventyr till Nacka Forum idag och fyndade lite på rea. Det är ett bra tidsfördriv om en inte så snällt för plånboken, men vad ska man annars med skatteåtebärning till? Jag gillar Robin Hood-tänket liksom. Hade egentligen tänkt att åka och träna nu vid fem men på sistone har resan till friskis känns övermäktig. Har liksom dragit mig mer för att åka buss än att faktiskt gympa. Ibland tänker man inte riktigt helt logiskt, men om man alltid tänkte logiskt skulle nog det mesta vara ganska tråkigt. Spontanitet är ju fantastiskt liksom! Som att en promenad blir glassköp, som blir att sista på badberget och prata, som blir att laga halloumi och prata mera.

Ikväll kommer Anna och Maria hit och kollar på film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback