Det känns inte riktigt bra nu

Alltså jag vet att det är en universell sanning att svenskar alltid talar om vädret, men fy tusan vad det är tråkigt väder idag! Regnet och gråheten kryper liksom under skinnet på mig och allt känns så deprimerande just nu. Jag hoppas på att hallonpajen i ugnen ska göra mig lite gladare.

Dagen har jag spenderat på biblan i sollentuna, och som en trevlig överraskning så hittade jag Malin där. Tur för mig men kanske inte för henne för jag tror jag distraherade hennes i sina studier om organisk kemi. Men å andra sidan kanske just det är ett ämne man vill bli distraherad i? För min egen del så skrev jag så klart på  min klyschiga hemtenta om genus och sexualitet, hur den blir vet jag inte och just nu vill jag inte bry mig i alla fall. Det är för många andra tankar som spökar som i och för sig kanske har med ämnet att göra, men inte så pass att de går att kombinera tyvärr.

Nu måste jag nog gå och se till så min paj inte blir svart i ugnen.

Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback