Ett rum och kök

Nu sitter jag och väntar på att två flyttsugna människor ska komma och kolla på min längenhet. Undra om grannen kommer sluta spela hårdrock sjukt högt tills dess? Än sålänge är det bara en som varit här på visning och jag tänker nog inte vara så tillmötesgående om någon mer ringer och är intresserad. För vad är det egentligen för taktik sollentuna hem kör med? De som är intresserade får själva ringa den som bor i längenheten och bestämma tid för visning. Okej kan tyckas men problemet är att alla ringer olika dagar och vill komma olika tider... stackars mig som måste vara hemma i tid och otid istället för att typ gå och träna. Nåjag om det ringer någon efter visningen idag tänker jag kanske erbjuda en tid, men då blir det jag som bestämmer. En dag är det jag som är kung som simba skulle sagt.
Härom veckan fick jag föresten ett mail från sollentuna hem om en längenhet som skulle passa mig, tokigt att de föreslog den längenheten som jag redan bor i.... =)

Dagen är för övrigt regning och tygskor med trasig sula är inte att rekomendera, ta mitt ord på det. Några timmar har jag i alla fall spenderat på biblioteket knåpandes på den sista hemtentan för terminen. Jag ska tydligen diskutera kring genus och sexualitet. Jättelätt så klart det är ju inte så brett. Hum. Nåja snart är det sommar och lov, en fantastisk kombination, inte sant?

Helgen som gick bjöd ju på stålande väder och vad är bättre än vänner, grillning och vin. Tack får jag säga till alla fina och mer av detta i sommar önskar jag mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, hoppas allt är väl, om det finns någon gas kvar så kan vi grilla till helgen.

kram Andy

2009-06-04 @ 09:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback