Ja just

Frukost. Ja det är bra när man ska åka till ikea och inhandla nödvändigheter, de nödvändigheter som du valde bort på tesco eftersom du i alla fall skulle till ikea idag. Alltså. Så frukost, ja jag köpte ju faktiskt glas på tesco så lite äppeljucie vore ju gott, men nähe den har fryst i kylen och blivit till ett äppeljucieblock, Ah. Men cola funkar ju också till frukost faktiskt. Men en macka måste jag ju äta, har ju både bröd, smör och ost. Men just ja ingen smörkniv, typiskt. Fast jag menar en lite fickkniv kan ju fungera också.

Den gröna utslitna heltäckningsmattan, den trasiga dörren och det mögliga kylskåpet för tar ju en del av stämmningen minst sagt men jag hoppas att  det otroligt varma rummet, på cirkus 10 kvm ska bli ett av de ställena jag spenderar minst tid på. Den mesta tiden ska jag spendera med andra. Bland andra de två tjejer som turen till ikea håller som sällskap. Än så länge är ju det mesta väldigt nytt men roligt. Idag efter ikea ska vi åka på en busstur genom staden och igår gick vi förbi stället där jag bodde förra gången jag var här. Det är kul att känna igen sig lite i alla fall. Men nu måste jag ju torka håret eftersom jag till sist vågade mig in i duschen som ungefär 11 personer delar, även om det kanske bara är en till här just nu.

God morgon.

Kommentarer
Postat av: mia

Fint att du bloggar och bra att du mår bra.

2009-09-16 @ 22:39:48
Postat av: Jennyh ♡ lever lyxliv på Malta ;)

hej :)

allt bra med dig?



puss&kram

jennyh.se

Postat av: Sofia

Åh! Bra att du är framme och att du äter!



Apropå duschen så säger jag: Införskaffa ett par billiga badtofflor/flipflops pronto så slipper du trampa runt i andras äckel.

Och apropå IKEA: det är the shit!



Tänker massvis på dig, pussokram

2009-09-17 @ 02:02:07
URL: http://fiafunderingar.blogg.se/
Postat av: V

Hurra! Blogga oftare! Det är nämligen också "the shit", vid sidan av Ikea, badtofflor och allt möjligt annat tänkbart... PUSS

2009-09-17 @ 16:03:24
URL: http://wickit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hurra för Swiss army knife

Kram Andy

2009-09-30 @ 10:17:45
Postat av: mia

Ahmen ska man få någon uppdatering här eller!? Tänk att vi ses snart, i Amsterdam. Det ska bli roligt det.

2009-10-20 @ 19:19:12
URL: http://mips.blogg.se/
Postat av: elise

frågestund på bloggen, alla som frågar något får en länkning :)

2009-10-21 @ 18:27:29
URL: http://liesy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej det var länge sen jag läste något nytt från dig. Hur var det i Amsterdam ? Är förkylningen över ? Saknar lite nyheter, kram Andy

2009-11-21 @ 22:50:32
Postat av: vesna

Haft en fin helg? :)

2009-12-20 @ 22:34:46
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback